BERRIAK

Matrikula 2023/2024 - Mátricula 2023/2024

ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!

Gabriel Celaya eskolako irakasle guztiek gabon zoriontsuak opa dizuegu.

Ondo pasa oporretan!

Todos/as los profesores y profesoras de Gabriel Celaya os deseamos feliz navidad.

¡Disfrutad de las vacaciones!

Euskeraren eguna

Abenduaren 2an euskararen eguna ospatu genuen jarduera desberdinak eginez. Ze ondo pasatu genuen!!!!

IGEko guraso batzuk Lehen Hezkuntzako 6. mailara etorri ziren ikus-entzunezko tailer bat egitera. Gero, ikasleek egindako euskal dantzak grabatu zituzten eta horrekin eta 6. mailan grabatutakoarekin honako bideo zoragarria egin dute.

Disfrutatu!

Día del euskera

El 2 de diciembre celebramos el día del euskera en el colegio haciendo diversas actividades. ¡Que bien nos los pasamos!

Familiares de alumnos y alumas del centro pertenecientes al AMPA acudieron a dar un taller de audiovisuales al alumnado del tercer ciclo de Educación Primaria. Después se quedarón y grabaron las danzas vascas realizadas por el alumnado y con ello han hecho un video maravilloso.

¡Disfrutadlo!